Dreats: Μια τομάτα να την πιείς στο … ποτήρι!
Ο Σάκης και ο Φώτης Τουρκοχωρίτης της Mala Peruviana μας συστήνουν τα dreats!
Μια εναλλακτική πρόταση για όσους θέλουν να τρέφονται υγιεινά καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, φέρνουν στο τραπέζι τα αδέρφια Σάκης και Φώτης Τουρκοχωρίτης που συστήθηκαν στο ευρύ κοινό μέσω του brand Mala Peruviana. Το νέο προϊόν ακούει στο όνομα dreats και φιλοδοξεί να εντυπωσιάσει ακόμη και τους πιο απαιτητικούς ουρανίσκους.
Πρωταγωνιστής για ακόμα μια φορά η τομάτα, η οποία εκτός από βασικό συστατικό στα φαγητά, μπορεί να καταναλωθεί και ως χυμός. Πρόκειται για μια νέα κατηγορία που επαναπροσδιορίζει το πώς βλέπαμε τα φρούτα και τα λαχανικά τόσο καιρό, η οποία συνδυάζει αρμονικά το «drink&eat». Τα dreats της Μala Peruviana, κυκλοφορούν ήδη σε 3 ξεχωριστές γεύσεις (Red, Fire με chilli και μπαχαρικά, Earth με παντζάρι, μαύρο καρότο και βότανα) και αποτελούν την φυσική πηγή ενέργειας και την πιο νόστιμη πρόταση για όλες τις ώρες.
Όπως τονίζει στο fortunegreece.com ο Σάκης Τουρκοχωρίτης, μέσω του dreats ο καταναλωτής τονώνει τον οργανισμό του, ενώ έχει τη δυνατότητα να παραγγείλει κάτι διαφορετικό από τον καφέ ή το ποτό, που συνήθως παίρνει όταν βγαίνει έξω. «Είναι το χορταστικό boost που χρειάζεσαι στο lunch break της δουλειάς, με τις λίγες θερμίδες(34 kCal/100ml). Είναι η πιο σωστή επιλογή μετά από μια έντονη σωματική άσκηση, που θα σε τονώσει και θα σου δώσει ενέργεια» λέει χαρακτηριστικά.
Μην ξεχνάτε ότι η τομάτα έχει αφήσει εδώ και χρόνια το αποτύπωμά της στη βιομηχανία των αλκοολούχων ποτών, δεδομένου ότι αποτελεί τη βάση για τη δημιουργία του γνωστού ποτού bloodymary που έχει fans σε όλο τον κόσμο.
Τα dreats έχουν κάνει ήδη το ντεμπούτο τους στα μεγάλα αθηναϊκά bars, ενώ βρίσκονται τοποθετημένα σε γνωστές κάβες, μεταξύ των οποίων η OAK, αλλά και στα καταστήματα Ergon. Παράλληλα, όπως επισημαίνει ο Σάκης, γίνεται άνοιγμα στον χώρο του αθλητισμού, σε μια προσπάθεια να μυηθούν οι αθλητές σε ένα καινοτόμο βιταμινούχο ρόφημα.
Τόσο το Mala Peruviana, όσο και τα dreats, έχουν κερδίσει τις εντυπώσεις και του διεθνούς καταναλωτικού κοινού που είναι πιο εξοικειωμένο με «ψαγμένες» γεύσεις. Παρουσία υπάρχει ήδη σε Ολλανδία, Αυστραλία, Ντουμπάι, Νορβηγία και Σουηδία, ενώ προσεχώς θα μπουν και στη γειτονική Ιταλία.
«Η ετήσια παραγωγή Mala Peruviana αγγίζει τους 60 τόνους. Όλες οι πρώτες ύλες είναι ελληνικές από ντόπιους παραγωγούς στην περιοχή της Βοιωτίας με τους οποίους και έχουμε συνεργασία. Εδώ και τέσσερα χρόνια βρισκόμαστε σε όλα τα καταστήματα του ΑΒ Βασιλόπουλος και σε λίγο καιρό θα είμαστε και στα My Market» τονίζει ο Σάκης.
Προσθέτει πως μέσα στο καλοκαίρι αναμένεται να λανσάρουν και μια νέα κατηγορία που θα «παντρεύει» την τομάτα με φρούτα. «Η τομάτα δεν είναι μόνο για μαγειρική. Αυτό που επιχειρούμε να κάνουμε είναι να δώσουμε στον καταναλωτή μια ολοκληρωμένη γευστική εμπειρία. Δυστυχώς έχουμε ξεχάσει πώς είναι η πραγματική γεύση του καρπού από τον οποίο προέρχονται τα βιομηχανοποιημένα προϊόντα και εμείς θέλουμε να το αλλάξουμε» καταλήγει.
Τη χρονιά που μας πέρασε η εταιρεία έκλεισε με τζίρο +40% και εκτιμά ότι αντίστοιχη αύξηση θα συνεχιστεί και φέτος, υποβοηθούμενη από την νέα προϊοντική κατηγορία.